Abstract:
Мета дослідження–визначити шляхипідвищення економічної ефективності маркетинговоїстратегії ТОВ «НЕСС Груп». Досягнення мети дослідження передбачало розв’язання таких завдань:−з'ясування сутності маркетингової стратегії організації та поняття її економічної ефективності;−аналіз етапів та принципів розробки маркетингової стратегії організації;−визначення методів та інструментарію оцінки економічної ефективності маркетингової стратегії організації;−розгляд загальної характеристики виробничо-господарської діяльності ТОВ «НЕСС Груп»;−аналіз маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп»;−надання оцінки економічної ефективності маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп»;−визначення шляхів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп» та оцінки її ефективності і розроблення відповідних рекомендацій.