Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ТОВ «НЕСС Груп»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волощенко, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:09:43Z
dc.date.available 2020-12-02T11:09:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Волощенко А. О. Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ТОВ «НЕСС Груп»): кваліфікаційна робота магістра / А. О. Волощенко; наук. кер. Богачова А.В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/954
dc.description.abstract Мета дослідження–визначити шляхипідвищення економічної ефективності маркетинговоїстратегії ТОВ «НЕСС Груп». Досягнення мети дослідження передбачало розв’язання таких завдань:−з'ясування сутності маркетингової стратегії організації та поняття її економічної ефективності;−аналіз етапів та принципів розробки маркетингової стратегії організації;−визначення методів та інструментарію оцінки економічної ефективності маркетингової стратегії організації;−розгляд загальної характеристики виробничо-господарської діяльності ТОВ «НЕСС Груп»;−аналіз маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп»;−надання оцінки економічної ефективності маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп»;−визначення шляхів удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «НЕСС Груп» та оцінки її ефективності і розроблення відповідних рекомендацій. en_US
dc.title Розробка маркетингової стратегії організації (на прикладі ТОВ «НЕСС Груп») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу