Abstract:
Мета кваліфікаційноїроботи–дослідити теоретичні аспекти маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та визначити шляхи їх удосконалення на прикладі компанії«Пежо Сітроен Україна».
За для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі поставлено наступні завдання:−визначити сутність маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та їх роль;−описативиди інструментів маркетингових технологій в Інтернет-середовищі;−обґрунтувати методичні підходи та інструменти до визначення ефективності Інтернет-технологій просування продукції;−надати загальну організаційно-економічну характеристикуТОВ«Пежо Сітроен Україна»;;−провести маркетинговий аналіз середовищаТОВ«Пежо Сітроен Україна»;−дослідити маркетингові технології просування продукції ТОВ«Пежо Сітроен Україна»;−обгрунтувати резервипокращенняорганізаційних аспектів просування продукції ТОВ «Пежо Сітроен Україна»за допомогою Інтернет-технологій;−запропонувати інноваційні способи просування продукції ТОВ «Пежо Сітроен Україна»в Інтернеті.