Abstract:
Метою роботиє дослідження теоретичних та практичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства«Нессе-Україна» та обгрунтування напрямків щодо його удосконалення.Завдання дослідження.У відповідності до мети в процесі роботи були вирішенінаступнізавдання: -обгрунтуватисутність та функції управління маркетинговою діяльністю організації;-дослідитиетапи процесу управління маркетинговою діяльністю організації;-розглянутиметодичні підходи до оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю організації;-провести загальнуорганізаційно-економічнухарактеристику підприємства «НЕССЕ –УКРАЇНА»;-здійснитимаркетинговий аналіз середовища підприємства«НЕССЕ –УКРАЇНА»;-провести аналіз управління маркетинговою діяльністю організації підприємства «Нессе -Україна»;-здійснити розробкустратегічних напрямів діяльності підприємства ПІДПРИЄМСТВО «Нессе –Україна»;-обгрунутувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльностіпідприємства «Нессе –Україна».