Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ПФ«НЕССЕ–УКРАЇНА»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобильченко, Анна Олегівна
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:20:46Z
dc.date.available 2020-12-02T11:20:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кобильченко А. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ПФ«НЕССЕ–УКРАЇНА»): кваліфікаційна робота магістра / А. О. Кобильченко; наук. кер. Насікан Н.І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 117 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/957
dc.description.abstract Метою роботиє дослідження теоретичних та практичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства«Нессе-Україна» та обгрунтування напрямків щодо його удосконалення.Завдання дослідження.У відповідності до мети в процесі роботи були вирішенінаступнізавдання: -обгрунтуватисутність та функції управління маркетинговою діяльністю організації;-дослідитиетапи процесу управління маркетинговою діяльністю організації;-розглянутиметодичні підходи до оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю організації;-провести загальнуорганізаційно-економічнухарактеристику підприємства «НЕССЕ –УКРАЇНА»;-здійснитимаркетинговий аналіз середовища підприємства«НЕССЕ –УКРАЇНА»;-провести аналіз управління маркетинговою діяльністю організації підприємства «Нессе -Україна»;-здійснити розробкустратегічних напрямів діяльності підприємства ПІДПРИЄМСТВО «Нессе –Україна»;-обгрунутувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльностіпідприємства «Нессе –Україна». en_US
dc.title Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ПФ«НЕССЕ–УКРАЇНА») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу