Abstract:
Мета роботи полягає у дослідженні та зрозумінні маркетингової діяльності на підприємстві, що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методівякими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Завдання проведеного дослідження:проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність;визначити критерії оцінки ефективності маркетингової діяльності;зрозуміти методи аналізу та управління маркетинговою діяльністю;дослідити компанію «Світ Софт» та її конкурентів;
дослідити технічний сервіс AdSaverта аналогічні сервіси конкурентів;сформувати метод та критерії оцінки маркетингової діяльності сервісу AdSaver;написати рекомендацій щодо маркетингової стратегії сервісу й послуги AdSaver.Об’єктом дослідженняє сервіс AdSaverТОВ «Світ Софт