Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства»(на прикладі ТОВ «Світ Софт»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Марія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:50:46Z
dc.date.available 2020-12-02T11:50:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельник М. О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства»(на прикладі ТОВ «Світ Софт»): кваліфікаційна робота магістра / М. О. Мельник; наук. кер. Згурська О.М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/964
dc.description.abstract Мета роботи полягає у дослідженні та зрозумінні маркетингової діяльності на підприємстві, що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методівякими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Завдання проведеного дослідження:проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність;визначити критерії оцінки ефективності маркетингової діяльності;зрозуміти методи аналізу та управління маркетинговою діяльністю;дослідити компанію «Світ Софт» та її конкурентів; дослідити технічний сервіс AdSaverта аналогічні сервіси конкурентів;сформувати метод та критерії оцінки маркетингової діяльності сервісу AdSaver;написати рекомендацій щодо маркетингової стратегії сервісу й послуги AdSaver.Об’єктом дослідженняє сервіс AdSaverТОВ «Світ Софт en_US
dc.title Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства»(на прикладі ТОВ «Світ Софт») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу