dc.contributor.author |
Мельник, Марія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T11:50:46Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T11:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник М. О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства»(на прикладі ТОВ «Світ Софт»): кваліфікаційна робота магістра / М. О. Мельник; наук. кер. Згурська О.М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 87 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/964 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у дослідженні та зрозумінні маркетингової діяльності на підприємстві, що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методівякими вона аналізується та критеріїв за якими оцінюється. Завдання проведеного дослідження:проаналізувати поняття маркетинг та маркетингова діяльність;визначити критерії оцінки ефективності маркетингової діяльності;зрозуміти методи аналізу та управління маркетинговою діяльністю;дослідити компанію «Світ Софт» та її конкурентів;
дослідити технічний сервіс AdSaverта аналогічні сервіси конкурентів;сформувати метод та критерії оцінки маркетингової діяльності сервісу AdSaver;написати рекомендацій щодо маркетингової стратегії сервісу й послуги AdSaver.Об’єктом дослідженняє сервіс AdSaverТОВ «Світ Софт |
en_US |
dc.title |
Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства»(на прикладі ТОВ «Світ Софт») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |