Abstract:
Мета роботи полягає в обгрунтуванні теоретико-методичних і прикладних засад маркетингової діяльності підприємства та напрямків її вдосконалення.Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:-визначити зміст поняття маркетингової діяльності підприємства;-розглянути сутність та завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства;-узагальнити методичні підходи до аналізу маркетингової діяльності підприємства;-розглянути загальну організаційно-економічну характеристику підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести аналіз маркетингового середовища підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести дослідження маркетингової діяльності на підприємстві «АТЛ Автосервис»;-розробити стратегічні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства «АТЛ Автосервис»;-здійснити обґрунтування засобів маркетингових комунікацій підприємства «АТЛ Автосервис»