Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АТЛАвтосервіс»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карчевська, Олена Андріївна
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:14:49Z
dc.date.available 2020-12-02T11:14:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карчевська О. А. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АТЛАвтосервіс») : кваліфікаційна робота магістра / О. А. Карчевська; наук. кер. Ларіна Я.С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 110 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/956
dc.description.abstract Мета роботи полягає в обгрунтуванні теоретико-методичних і прикладних засад маркетингової діяльності підприємства та напрямків її вдосконалення.Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:-визначити зміст поняття маркетингової діяльності підприємства;-розглянути сутність та завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства;-узагальнити методичні підходи до аналізу маркетингової діяльності підприємства;-розглянути загальну організаційно-економічну характеристику підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести аналіз маркетингового середовища підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести дослідження маркетингової діяльності на підприємстві «АТЛ Автосервис»;-розробити стратегічні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства «АТЛ Автосервис»;-здійснити обґрунтування засобів маркетингових комунікацій підприємства «АТЛ Автосервис» en_US
dc.title Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АТЛАвтосервіс») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу