Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Вега Груп Маркетинг»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Майданський, Владислав Вікторович
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:37:07Z
dc.date.available 2020-12-02T11:37:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Майданський В. В. Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Вега Груп Маркетинг»): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Майданський; наук. кер. Тарасюк М.В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 87 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/962
dc.description.abstract Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю компанії. Для досягнення мети дослідження слід вирішити наступні наукові завдання: визначення характеру реклами та її значеннядля компанії, знання рекламної політики компанії, дослідження маркетингової діяльності компанії з просування своєї продукції (послуг).Завданням кваліфікаційної роботи магістрає:–розкриття сутності рекламної діяльності підприємства–характеристика процесу управління рекламною діяльністю–оцінка ефективності рекламної діяльності–визначити шляхи вдосконалення кправління рекламною діяльностю підприємства задопомою Інтернет-технології. en_US
dc.title Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Вега Груп Маркетинг») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу