Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Брейн-ринг як одна з нетрадиційних форм навчання української мови (з досвіду викладання)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заскалета, Валентина Петрівна
dc.date.accessioned 2021-04-01T07:49:39Z
dc.date.available 2021-04-01T07:49:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Заскалета В. Брейн-ринг як одна з нетрадиційних форм навчання української мови (з досвіду викладання) / В. Заскалета, Н. Щур // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Філологія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 29. - С. 222-228. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1290
dc.description.abstract У статті запропоновано сценарій проведення семінарського заняття із сучасної української мови у формі брейн-рингу на тему "Лексика і фразеологія українських говорів". Розроблено також практичні завдання та вправи до брейн-рингу, відповіді до них і критерії їх оцінювання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Філологія, педагогіка, психологія en_US
dc.relation.ispartofseries Філологія, педагогіка, психологія;Вип. 29
dc.subject нетрадиційні форми навчання en_US
dc.subject брейн-ринг en_US
dc.subject українська мова en_US
dc.subject діалектизм en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject застаріла лексика en_US
dc.subject лексичний діалектний варіант en_US
dc.title Брейн-ринг як одна з нетрадиційних форм навчання української мови (з досвіду викладання) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу