Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Воробйова, Ольга Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T19:40:37Z | |
dc.date.available | 2021-04-22T19:40:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Воробйова О. П. РІЧ як антиконцепт у творах художнього модернізму: лінгвофілософські аспекти естетики негативності / О. П. Воробйова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер.: Історія, економіка, філософія. - 2013. – К.: Вид. центр КНЛУ, Вип. 18. - С. 11-22. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1461 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито аксіологічну динаміку концепту РІЧ як втілення співвідношення соціального та особистісного, матеріального та духовного, переломлених крізь призму естетики негативності як рушійної сили художнього модернізму. Дефініційне зіставлення концепту та антиконцепту у філософському та лінгвокогнітологічному ракурсах дозволяє говорити про дві їх основні іпостасі – раціонально-логічну й емоційно-естетичну, розрізнення яких має філософські витоки. Художнє перетворення концепту РІЧ в оповіданні Вірджинії Вулф “Solid Objects” (Реальні предмети) свідчить не лише про його рух від профанного до сакрального з подальшою симулякризацією, а й про письменницькі вияви евристики художнього дискурсу модернізму, пов’язані з прогнозуванням таких соціокультурних явищ, як симулякр та дауншифтінг. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер.: Історія, економіка, філософія | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 18; | |
dc.subject | концепт | en_US |
dc.subject | антиконцепт | en_US |
dc.subject | аксіологічна динаміка | en_US |
dc.subject | профанне | en_US |
dc.subject | естетика негативності | en_US |
dc.subject | сакральне | en_US |
dc.subject | симулякр | en_US |
dc.title | РІЧ як антиконцепт у творах художнього модернізму: лінгвофілософські аспекти естетики негативності | en_US |
dc.type | Article | en_US |