dc.contributor.author |
Воробйова, Ольга Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-22T19:40:37Z |
|
dc.date.available |
2021-04-22T19:40:37Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Воробйова О. П. РІЧ як антиконцепт у творах художнього модернізму: лінгвофілософські аспекти естетики негативності / О. П. Воробйова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер.: Історія, економіка, філософія. - 2013. – К.: Вид. центр КНЛУ, Вип. 18. - С. 11-22. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1461 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито аксіологічну динаміку концепту РІЧ як втілення співвідношення
соціального та особистісного, матеріального та духовного, переломлених крізь призму естетики негативності як рушійної сили художнього модернізму. Дефініційне зіставлення концепту та антиконцепту у філософському та лінгвокогнітологічному ракурсах дозволяє говорити про дві їх основні іпостасі – раціонально-логічну й емоційно-естетичну, розрізнення яких має філософські витоки. Художнє перетворення концепту РІЧ в оповіданні Вірджинії Вулф “Solid Objects” (Реальні предмети) свідчить не лише про його рух від профанного до сакрального з подальшою симулякризацією, а й про письменницькі вияви евристики художнього дискурсу модернізму, пов’язані з прогнозуванням таких соціокультурних явищ, як симулякр та дауншифтінг. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер.: Історія, економіка, філософія |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вип. 18; |
|
dc.subject |
концепт |
en_US |
dc.subject |
антиконцепт |
en_US |
dc.subject |
аксіологічна динаміка |
en_US |
dc.subject |
профанне |
en_US |
dc.subject |
естетика негативності |
en_US |
dc.subject |
сакральне |
en_US |
dc.subject |
симулякр |
en_US |
dc.title |
РІЧ як антиконцепт у творах художнього модернізму: лінгвофілософські аспекти естетики негативності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |