Abstract:
Сучасна інформаційна епоха вимагає пошуку нових комунікативних стратегій, які відповідали б запитам сьогодення з його гіперприскореним ритмом життя та тотальною віртуалізацією соціокультурної реальності. Дослідження охоплює коло питань, пов’язаних з парадоксальністю становлення і перспективами розвитку
постмодерністської гіперреальності. Проводиться аналіз відкритості, динамічності, непередбачуваності і плинності процесів, які постійно виникають і взаємодіють у сучасному інформаційному просторі. Адже посткультурний дискурс другої половини ХХ - початку ХХІ століть (як і ситуацію постмодерну в цілому) досить складно підвести під систему аналізу і обчислення. Пошук адекватних підходів для осмислення перетворених феноменів соціокультурного світу, феномену смаку
зокрема, і є предметом нашої уваги.