КАФЕДРА ФОНЕТИКИ І ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: Recent submissions

  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Дніпропетровського університету, 2012)
    Присвячено розмежуванню емоційного й емотивного типів дискурсу на основі аналізу відмінностей у їхній типології. Встановлено критерії виділення різновидів зазначених дискурсів, зокрема, наміри / інтенції мовця, домінантна ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Мова ы культура, 2015)
    Стаття присвячена виокремленню психологічних, соціальних й лінгвістичних мані- пулятивних технік. Особлива увага приділяється розкриттю сутності та вирізненню психологічних технік впливу, які розглядаються з урахуванням ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2014)
    Стаття присвячена вивченню метакомунікативів, що вживаються для зв'язності публічного метадискурсу; виділено основні види когезій них метакомунікативів.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Маріупольського державного університету, 2018)
    У статті теоретично обґрунтовано виокремлення метапрагматичного аналізу на основі його зв'язку з прагматичним аналізом та дискурс-аналізом; установлено основні етапи проведення метапрагматичного аналізу. Зосереджено особливу ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах, 2012)
    У статті розглянуто підходи до визначення дискурсу, установлено взаємозв'язок між дискурсом і комунікацією, подано класифікацію дискурсу, запропоновано розмежування емоційного та емотивного типів дискурсу, представлено ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Філологічні трактати, 2018)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо витлумачення поняття метапрагматики, яка розуміється як нова ступінь дослідження прагматичних явищ на рівні прагматики метакомунікативних висловлень, дискурс-аналізу та ...
  • Бідная, Ольга Георгіївна; Таран, Ірина Миколаївна; Яремко, Дмитро Павлович (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    Посібник призначено для занять з домашнього читання студентів II-III курсів вищих мовних навчальних закладів. Основною метою посібника є досягнення глибокого розуміння різних аспектів твору та реалізація цього розуміння ...
  • Василенко, Дмитро Володимирович; Янсон, В. В. (Видавничий центр КНЛУ, 2019)
    Навчальний посібник, що призначається для студентів 1-2 курсів факультетів англійської мови вищих навчальних закладів, містить фразові дієслова та ідіоми, побудовані на їх основі. Мета посібника полягає у збагаченні ...
  • Іванчук, Василь Васильович (Вид. центр КНЛУ, 2002)
    Посібник являє собою систематичний курс, зорієнтований на вдосконалення навичок усного та писемного мовлення на основі комунікативно спрямованих підходів у навчанні англійської мови. Посібник розроблено на основі нормативної ...
  • Бідная, Ольга Георгіївна; Таран, Ірина Миколаївна (Вид. центр КНЛУ, 2016)
    Мета навчального посібника сприяти якомога повнішому розумінню твору, його ідейного змісту та оволодіння мовним матеріалом, навчити студентів критично аналізувати літературний твір. Завдання ставлять за мету краще розуміти ...