Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing КАФЕДРА ФОНЕТИКИ І ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ by Title

Browsing КАФЕДРА ФОНЕТИКИ І ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ by Title

Sort by: Order: Results:

  • Petrochuk, Nataliia (Видав. центр КНЛУ, 2022)
    The article presents the results of the research on the English speech of Ukrainians and its perception by non-native speakers of English. The focus is on the phenomenon of the foreign accented speech and the claim ...
  • Василенко, Дмитро Володимирович; Янсон, В. В. (Видавничий центр КНЛУ, 2019)
    Навчальний посібник, що призначається для студентів 1-2 курсів факультетів англійської мови вищих навчальних закладів, містить фразові дієслова та ідіоми, побудовані на їх основі. Мета посібника полягає у збагаченні ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах, 2012)
    У статті розглянуто підходи до визначення дискурсу, установлено взаємозв'язок між дискурсом і комунікацією, подано класифікацію дискурсу, запропоновано розмежування емоційного та емотивного типів дискурсу, представлено ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Мова ы культура, 2015)
    Стаття присвячена виокремленню психологічних, соціальних й лінгвістичних мані- пулятивних технік. Особлива увага приділяється розкриттю сутності та вирізненню психологічних технік впливу, які розглядаються з урахуванням ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Маріупольського державного університету, 2018)
    У статті теоретично обґрунтовано виокремлення метапрагматичного аналізу на основі його зв'язку з прагматичним аналізом та дискурс-аналізом; установлено основні етапи проведення метапрагматичного аналізу. Зосереджено особливу ...
  • Бідная, Ольга Георгіївна; Таран, Ірина Миколаївна (Вид. центр КНЛУ, 2016)
    Мета навчального посібника сприяти якомога повнішому розумінню твору, його ідейного змісту та оволодіння мовним матеріалом, навчити студентів критично аналізувати літературний твір. Завдання ставлять за мету краще розуміти ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету, 2014)
    Стаття присвячена вивченню метакомунікативів, що вживаються для зв'язності публічного метадискурсу; виділено основні види когезій них метакомунікативів.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Дніпропетровського університету, 2012)
    Присвячено розмежуванню емоційного й емотивного типів дискурсу на основі аналізу відмінностей у їхній типології. Встановлено критерії виділення різновидів зазначених дискурсів, зокрема, наміри / інтенції мовця, домінантна ...
  • Бідная, Ольга Георгіївна; Таран, Ірина Миколаївна; Яремко, Дмитро Павлович (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    Посібник призначено для занять з домашнього читання студентів II-III курсів вищих мовних навчальних закладів. Основною метою посібника є досягнення глибокого розуміння різних аспектів твору та реалізація цього розуміння ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка, 2017)
    У статті йдеться про вивчення контекстуально залежних метакомунікативів та виокремлення їх основних типів.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, 2016)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо тлумачення поняття метакомунікації в контексті сучасних лінгвістичних досліджень. Звертається особлива увага на передумови маніпулятивного характеру метакомунікації, на основі ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Херсонського державного університету, 2018)
    У статті описано мовленнєву поведінку маніпулятора та відображено традиційне реагування й поведінку жертви за умов успішної маніпуляції, розглянуті види маніпулювання.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник КНЛУ., 2015)
    У статті йдеться про зміни у семантиці лінгвістичних понять / термінів, утворених за допомогою префіксу “мета-”. Здійснюється зіставний аналіз метапонять, утворених за формулами “Х про Х” та “такі, що є про / поза Х, але ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо витлумачення поняття метапрагматики в контексті сучасних лінгвістичних досліджень. Особливу увагу зосереджено на аналізі явища метапрагматики на рівні прагматики метакомунікативних ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Філологічні трактати, 2018)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо витлумачення поняття метапрагматики, яка розуміється як нова ступінь дослідження прагматичних явищ на рівні прагматики метакомунікативних висловлень, дискурс-аналізу та ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Львівський філологічний часопис, 2018)
    У статті йдеться про поняття академічного дискурсу та результати його метапрагматичного аналізу. Звертається особлива увага на визначення специфіки вживання різних груп мета-засобів у зазначеному типі дискурсу.
  • Щербина, Мадіна Баталівна (Видав. центр КНЛУ, 2018)
    Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні наукові концепції щодо типології мотивів ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2018)
    У статті розглянуто підходи до класифікації метакомунікативних функцій; з’ясовано роль регулятивної функції в контексті метакомунікації й маніпуляції. Звертається особлива увага на розмежування понять "вплив", "переконування ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник КНЛУ, 2014)
    Стаття присвячена вивченню метакомунікативних питань порівняно з комунікативними і встановленню їхніх диференційних ознак. Особлива увага приділяється виявленню основних видів метакомунікативних питань та їх функціонуванню ...
  • Іванчук, Василь Васильович (Вид. центр КНЛУ, 2002)
    Посібник являє собою систематичний курс, зорієнтований на вдосконалення навичок усного та писемного мовлення на основі комунікативно спрямованих підходів у навчанні англійської мови. Посібник розроблено на основі нормативної ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account