ФАКУЛЬТЕТ ТУРИЗМУ, БІЗНЕСУ І ПСИХОЛОГІЇ: Recent submissions

  • Andriushchenko, Kateryna; Liezina, Anastasiia; Kuchai, Oksana; Petukhova, Helena (2022)
    Corporate training is currently more flexible and acts as an accelerator in the field of training. The object of the current research is the system of education in corporate universities. The purpose of the work is to ...
  • Andriushchenko, Kateryna; Tepliuk, Mariia; Sahaidak, Mykhailo; Kartashov, Evgen; Pivovarov, Konstantin; Kutashev, Igor; Voronina, Yuliia; Domina, Oksana; Kuchai, Oksana (2020)
    The purpose of this study is to examine the relationships among transformational enterprise resource portfolio and mental aspect. An approach to systematization of elemental components of a resource portfolio based on ...
  • Лебедєв, Ігор Касьянович; Лебедєва, Ірина Миколаївна (Видав. центр КНЛУ, 2021)
    У статті дається коротка характеристика технічних музеїв, які поряд з історичними, художніми, військовими, краєзнавчими є важливим чинником збереження культурної спадщини народу. Зазначається, зокрема, що технічні музеї ...
  • Samonova, Tatiana; Antonenko, Iryna; Melnyk, Iryna; Parubets, Oleh; Kuchai, Oksana (2022)
    The relevance of the study is conditioned by the need to analyse modern marketing theory and its provisions and systematise current methods of marketing promotion of travel companies. In this regard, the purpose of the ...
  • Andriushchenko, Kateryna; Tepliuk, Mariia; Pokotylska, Nataliia; Vinichenko, Igor; Kuchai, Oksana; Mishchenko, Dmytro; Kakhovych, Yulia (Sciedu Press, 2020)
    In the course of the study, it was found that crowdfunding companies follow a certain stage in their functioning and development: choosing a platform; category selection; the wording of the crowdfunding campaign; definition ...
  • Кучай, Оксана Василівна (2021)
    Стаття присвячена актуальним питанням страхування в сучасному міжнародному туристичному бізнесі. Здійснено теоретичне узагальнення основних засад розвитку ринку страхування в туристичній сфері. Систематизовано вітчизняну ...
  • Liezina, Anastasiia; Lavruk, Alexandr; Matviienko, Halyna; Ivanets, Iryna; Tseluiko, Oleksii; Kuchai, Oksana (Research and Innovation Centre Pro-Academia, 2023)
    The paper presents a forecast of the economic security of the inter-industry complex through the construction of a simulation model. The authors considered the possibility of using an econometric model in predicting the ...
  • Dunayev, Igor; Hotlib, Iryna; Olentsevych, Nataliya (Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2022)
    A system of statistical measurement of the influence of digital technologies on the efficiency of management has been devised. It is determined that in the process of intensification of digitalization processes, various ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Київ, 2021)
    Досліджено альтруїзм як особливий тип економічної поведінки соціуму. Відсутність устале-ного підходу до визначення ролі альтруїзму в економічних відносинах і розуміння його як певно-го феномену економічної поведінки, що ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Одеський політехнічний університет, 2021)
    Економічна поведінка, як цілераціональна діяльність суб’єкта, що мешкає у певних умовах, залежить від багатьох факторів, зокрема потреб, інтересів, цінностей, морально-етичних норм, економічної свідомості, рівня економічного ...
  • Васильчук, Володимир Миколайович (Видав. центр КНЛУ, 2023)
    У навчальному посібнику подано матеріали лекційного курсу, який висвітлює суть і роль туризмології, теоретичні основи та практичний інструментарій функціонування індустрії туризму з урахуванням національного та світового ...
  • Bondarenko, Aleksandr F. (2020)
    This short paper advocates the importance of the correlation principle of the client/patient’s culture and mentality with the applied methods of psychological counselling. In so doing it is argued that only dialectical ...
  • Bondarenko, Aleksandr F. (2020)
    The present article is devoted to the problem of the influence of socio-cultural norms, values, mentality on the formation of one or another approach to psychological counseling and psychotherapy. It is emphasized that the ...
  • Bondarenko, Aleksandr F. (2021)
    Ethical experiences are a traditional subject of Russian psychology, which has been repeatedly noted by researchers of the history of Russian psychological and philosophical thought [2,3,19,23]. In this sense, the study ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Вісник Університету «Україна», 2021)
    Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через ...
  • Зіміна, Анна; Лиса, Світлана (2020)
    Досліджено методологічні та практичні аспекти реалізації принципів "єдиного вікна" в портах України з метою впровадження системи спрощення процедур обслуговування вантажопотоків. Визначено характерні риси поступових етапів ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017)
    У роботі розглянуто класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано сучасні формати магазинів (продовольчих та непродовольчих) роздрібної торговельної мережі. Згруповано торговельні мережі за певними ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Економіка і суспільство, 2017)
    У статті досліджено показники оцінювання ефективності логістичного ланцюга, розглянуто критерії для оцінювання логістики торговельної мережі. Запропоновано визначати ефективність логістичного ланцюга у цілому та окремо ...
  • Lysa, Svitlana; Galkin, Andrii; Yemchenko, Iryna (Acta logistica, 2022)
    The development of the retail market in Ukraine and in the world requires the improvement of methods and models of effective interaction of supply and demand in the supply chain for the purchase of goods of daily demand. ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Бізнес Інформ, 2022)
    Метою статті є дослідження впливу SMM на збутову діяльність підприємства; обґрунтування доцільності використання SMM як інструмен ту просування продукції; групування та визначення показників ефективності використання ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account