КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ: Recent submissions

  • Хоменко, Олександр Вікторович (Вид. центр КНЛУ, 2023)
    Навчальний посібник "Effective Business Communication Speak up & Succeed”” (електронне навчальне видання) є частиною навчально-методичного забезпечення вибіркової освітньої компоненти "Ефективні бізнес-комунікації/ Effective ...
  • Dunayev, Igor; Hotlib, Iryna; Olentsevych, Nataliya (Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2022)
    A system of statistical measurement of the influence of digital technologies on the efficiency of management has been devised. It is determined that in the process of intensification of digitalization processes, various ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Київ, 2021)
    Досліджено альтруїзм як особливий тип економічної поведінки соціуму. Відсутність устале-ного підходу до визначення ролі альтруїзму в економічних відносинах і розуміння його як певно-го феномену економічної поведінки, що ...
  • Оленцевич, Наталія Володимирівна; Фоміна, Олена Олександрівна (Одеський політехнічний університет, 2021)
    Економічна поведінка, як цілераціональна діяльність суб’єкта, що мешкає у певних умовах, залежить від багатьох факторів, зокрема потреб, інтересів, цінностей, морально-етичних норм, економічної свідомості, рівня економічного ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Вісник Університету «Україна», 2021)
    Основною метою статті є дослідження ринку рекламної діяльності; вивчення змін, що відбуваються в період світової пандемії COVID-19 та тенденцій їх розвитку. Реклама – це процес передачі та надання інформації через ...
  • Зіміна, Анна; Лиса, Світлана (2020)
    Досліджено методологічні та практичні аспекти реалізації принципів "єдиного вікна" в портах України з метою впровадження системи спрощення процедур обслуговування вантажопотоків. Визначено характерні риси поступових етапів ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017)
    У роботі розглянуто класифікації підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано сучасні формати магазинів (продовольчих та непродовольчих) роздрібної торговельної мережі. Згруповано торговельні мережі за певними ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна (Економіка і суспільство, 2017)
    У статті досліджено показники оцінювання ефективності логістичного ланцюга, розглянуто критерії для оцінювання логістики торговельної мережі. Запропоновано визначати ефективність логістичного ланцюга у цілому та окремо ...
  • Lysa, Svitlana; Galkin, Andrii; Yemchenko, Iryna (Acta logistica, 2022)
    The development of the retail market in Ukraine and in the world requires the improvement of methods and models of effective interaction of supply and demand in the supply chain for the purchase of goods of daily demand. ...
  • Лиса, Світлана Сергіївна; Кулік, Анна Володимирівна (Бізнес Інформ, 2022)
    Метою статті є дослідження впливу SMM на збутову діяльність підприємства; обґрунтування доцільності використання SMM як інструмен ту просування продукції; групування та визначення показників ефективності використання ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний простір, 2018)
    В роботі, з метою розкриття економічної сутності фінансового забезпечення державних закладів вищої освіти, проведено аналіз взаємозв’язків цих закладів та інших суб’єктів ринку освітніх послуг. Виходячи з того, що заклад ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2014)
    Визначено сутність, основні ланки структурно-логічної послідовності формування фінансової політики підприємства та її основні завдання залежно від стадії життєвого циклу суб’єкта підприємництва. Охарактеризовано економічний ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торгово-економічного інституту, 2014)
    У статті оглянуто та проаналізовано основні сучасні наукові підходи до визначення поняття «інформаційне забезпечення». Сформульовано сутнісні характеристики інформаційного забезпечення. Визначено особливості, які слід ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 2013)
    У статті на основі дослідження сучасних наукових поглядів на державний податковий менеджмен визначено його основні види та принципи.
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Наук. вісник Ужгородського нац. університету, 2018)
    Розглянуто сучасні підходи до розуміння вітчизняними науковцями сутності доходів бюджету держави як економічної категорії, охарактеризовано, узагальнено та систематизовано визначення даного поняття, що сприятиме підвищенню ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Економічний вісник університету, 2013)
    Предметом роботи є економічні відносини, що виникають з приводу формування та використання фондів фінансових ресурсів домогосподарств.
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Вісник Хмельницького національного університету, 2016)
    На сучасному етапі українська інноваційна система показує свою низьку ефективність на шляху реалізації національної інноваційної політики, де одним з основних інструментів прямої підтримки виступає фінансове забезпечення. ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Університетські наукові записки, 2009)
    Останнім часом у вітчизняних наукових публікаціях все частіше з`являються думки про доцільність запровадження контролінгу в управлінні суб`єктами підприємницької діяльності, проте контролінгу в управлінні торговельними ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Товари і ринки, 2010)
    Розвиток торгівлі є важливою передумовою забезпечення сприятливого економічного та соціального клімату будь-якої держави. Важливим завданням сучасного торговельного бізнесу є задоволення потреб населення. Торгівля – це ...
  • Тарасюк, Михайло Вікторович (Сталий розвиток економіки, 2013)
    Запропоновано розглядати державний податковий менеджмент як науку, як процес, як особливий вид управлінської діяльності, а також з економічної та організаційної точок зору. Визначено об’єкт, предмет, суб’єктів та мету ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account