dc.contributor.author |
Заман, Олександра Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-04T08:27:32Z |
|
dc.date.available |
2021-06-04T08:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Заман О. А. Соціальна відповідальність у менеджменті організації” (на прикладі АТ “Ощадбанк”): кваліфікаційна робота бакалавра / О. А. Заман; наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 72 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1989 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджено соціальну відповідальність як сучасну форму
розвитку політики менеджменту організації. Визначено її значення для бізнесу
та суспільства, яким шляхом організації підтримують дану політику в своєму
менеджменті. Доведено існування чотирьох рівнів соціальної відповідальності
які існують у компанії: економічна, юридична, соціальна та прийнята на себе
відповідальність. З метою забезпечення соціальної відповідальності керівництво
організації повинне контролювати її методами особистого прикладу, морального
кодексу та різними етичними структурами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Соціальна відповідальність у менеджменті організації” (на прикладі АТ “Ощадбанк”) |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |