Abstract:
Мета дослідження – проведення теоретико-методологічного аналізу розвитку основних тенденцій впровадження багатомовної освіти школярів у Німеччині та аналіз перспектив використання досвіду Німеччини в умовах розвитку багатомовної освіти в Україні. Для досягнення поставленої мети було поставлено такі завдання:
1. Теоретично обґрунтувати багатомовність як міждисциплінарний феномен.
2. Розглянути історію розвитку феномену багатомовної освіти в Німеччині.
3. Визначити моделі багатомовної освіти характерні для Німеччини.
4. Проаналізувати чинники впливу на відбір виучуваних мов у школах Німеччини;
5. Описати практику навчання іноземних мов у Німеччині; 6. Дослідити та обґрунтувати тенденції розвитку багатомовної освіти школярів у Німеччині;
7. Проаналізувати перспективи використання позитивного досвіду Німеччини в умовах розвитку багатомовної освіти в Україні.