Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадча, Надія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-06T12:44:18Z | |
dc.date.available | 2018-12-06T12:44:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Осадча, Надія Василівна. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства [Рукопис] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Н. В. Осадча ; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 440 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/266 | |
dc.description.abstract | Осадча Н. В. Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови (011 – освітні, педагогічні науки). – Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. Дисертацію присвячено розв‘язанню проблеми формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства. Наукова новизна одержаних результатів дослідження визначається тим, що вперше теоретично обґрунтовано методику формування в учнів профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, удосконалено підходи до визначення мети і змісту формування в учнів профільної школи ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, обґрунтовано модель формування у старшокласників ЛСКК в англомовному читанні на уроках країнознавства, набуло подальшого розвитку теоретичне обґрунтування критеріїв відбору англомовних країнознавчих текстів як компоненту змісту навчання читання учнів профільної школи з метою формування ЛСКК, створено підсистему вправ для формування у старшо- класників ЛСКК в англомовному читанні для курсу за вибором «Країнознавство». Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у відборі навчальних країнознавчих текстів із сучасних інтернет-джерел, що входять до складу навчального посібника «Across Ireland», розробці комплексів вправ для курсу за вибором «Країнознавство», об’єднаних у підсистему, укладанні методичних рекомендацій з організації та проведення відповідного навчання, які можуть бути використані вчителями ІМ в практичній професійній діяльності в цілому та викладанні курсу за вибором «Країнознавство» в профільній школі зокрема. | en_US |
dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | країнознавчий текст | en_US |
dc.subject | країнознавство | en_US |
dc.subject | культурологічний підхід | en_US |
dc.subject | socio-cultural competence | en_US |
dc.subject | reading | en_US |
dc.subject | country study text | en_US |
dc.subject | cultural approach | en_US |
dc.subject | лингвосоциокультурная компетентность | en_US |
dc.subject | чтение | en_US |
dc.subject | страноведческой текст | en_US |
dc.subject | страноведение | en_US |
dc.subject | культурологический подход | en_US |
dc.title | Формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства | en_US |
dc.type | Other | en_US |