dc.contributor.author |
Розсохач, Віолетта Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-01T19:29:45Z |
|
dc.date.available |
2022-12-01T19:29:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Розсохач В. С. Лінгвокультурні характеристики сучасних японських рекламних повідомлень : кваліфікаційна робота магістра з японської філології / В. С. Розсохач ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2713 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у визначенні лінгвокультурних особливостей
вербальних та візуальних засобів, які найчастіше використовують в японській рекламі. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити такі завдання:
1. Визначити поняття «текст» і «рекламний текст», виявити його особливості,
види, типи та структуру та розглянути його як спосіб презентації інформації;
2. Розглянути рекламне повідомлення з погляду лінгвокультурології;
3. Розглянути методи сучасних досліджень в лінгвістиці та сформувати
методологію дослідження рекламних текстів.
4. Схарактеризувати лінгвокультурні особливості вербальних засобів японських
рекламних текстів;
5. Дослідити лінгвокультурні особливості візуальних засобів японських
рекламних текстів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгвокультурні характеристики сучасних японських рекламних повідомлень |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |