Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвокультурні характеристики сучасних японських рекламних повідомлень

Show simple item record

dc.contributor.author Розсохач, Віолетта Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-01T19:29:45Z
dc.date.available 2022-12-01T19:29:45Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Розсохач В. С. Лінгвокультурні характеристики сучасних японських рекламних повідомлень : кваліфікаційна робота магістра з японської філології / В. С. Розсохач ; наук. кер. М. А. Охріменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2022. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2713
dc.description.abstract Мета дослідження полягає у визначенні лінгвокультурних особливостей вербальних та візуальних засобів, які найчастіше використовують в японській рекламі. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити такі завдання: 1. Визначити поняття «текст» і «рекламний текст», виявити його особливості, види, типи та структуру та розглянути його як спосіб презентації інформації; 2. Розглянути рекламне повідомлення з погляду лінгвокультурології; 3. Розглянути методи сучасних досліджень в лінгвістиці та сформувати методологію дослідження рекламних текстів. 4. Схарактеризувати лінгвокультурні особливості вербальних засобів японських рекламних текстів; 5. Дослідити лінгвокультурні особливості візуальних засобів японських рекламних текстів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвокультурні характеристики сучасних японських рекламних повідомлень en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account