Abstract:
Мета дослідження полягає у визначенні лінгвокультурних особливостей
вербальних та візуальних засобів, які найчастіше використовують в японській рекламі. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити такі завдання:
1. Визначити поняття «текст» і «рекламний текст», виявити його особливості,
види, типи та структуру та розглянути його як спосіб презентації інформації;
2. Розглянути рекламне повідомлення з погляду лінгвокультурології;
3. Розглянути методи сучасних досліджень в лінгвістиці та сформувати
методологію дослідження рекламних текстів.
4. Схарактеризувати лінгвокультурні особливості вербальних засобів японських
рекламних текстів;
5. Дослідити лінгвокультурні особливості візуальних засобів японських
рекламних текстів.