Abstract:
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, практичній розробці
та експериментальній перевірці ефективності методики формування у студентів ІІІ
курсу – майбутніх учителів французької мови – професійно орієнтованої франкомовної компетентності в монологічному мовленні з використанням
автентичних подкастів. Відповідно до мети дослідження у кваліфікаційній роботі вирішуються такі завдання: 1) проаналізувати сучасну науково-методичну літературу з проблеми дослідження, з’ясувати цілі і зміст формування професійно орієнтованої
компетентності в монологічному мовленні майбутніх вчителів французької мови;
2) охарактеризувати психолого-педагогічні та методичні передумови
формування професійно орієнтованої компетентності в монологічному мовленні
майбутніх вчителів французької мови; 3) визначити дидактичні можливості автентичного подкасту як засобу формування професійно орієнтованої компетентності в монологічному мовленні майбутніх вчителів французької мови;
4) розробити критерії відбору навчального матеріалу для розвитку вмінь
монологічного мовлення з використанням автентичних подкастів; 5) розробити технологію навчання студентів ІІІ курсу професійно орієнтованого франкомовного монологічного мовлення з використанням автентичних подкастів;
6) експериментально перевірити ефективність розробленої методики та
розробити методичні рекомендації щодо формування у майбутніх учителів
французької мови умінь монологічного мовлення.