Abstract:
Мета роботи – дослідити теоретичні засади формування іспанськомовної лінгвосоціокультурної компетентності, розробити методику її формування та апробувати позааудиторний захід під час педагогічної практики. Завдання дослідження: - визначити складники лінгвосоціокультурної компетентності як
цільової для формування у студентів бакалаврату; - схарактеризувати психологічні особливості студентів молодших курсів у контексті особистісно-діяльнісного підходу,
- виокремити позаудиторну роботу з іспанської мови як особливу організаційну форму навчання; - обрати сучасний культуро зорієнтований підхід до формування
лінгвосоціокультурної компетентності та сучасну технологію навчання “діалог культур”; - визначити цілі й описати етапи формування іспанськомовної
лінгвосоціокультурної компетентності та проілюструвати їх дотичними прикладами завдань; - (описати культурний асимілятор як сучасний засіб формування
іспанськомовної лінгвосоціокультурної компетентності) - укласти позааудиторний захід з іспанської мови й апробувати його під час педагогічної практики.