Метою роботи – дослідити теоретичні і практичні аспекти впливу
соціальної відповідальності на дільність організації, розробка пропозицій та
рекомендацій щодо вдосконалення соціальної відповідальності організації.
Для ...
Мета і завдання дослідження. Метою роботи є наукове та практичне
вирішення проблеми забезпечення результативності діяльності підприємств у
поточних і перспективних умовах, а також визначення основних шляхів покращення ...
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – визначити шляхи
вдосконалення планування комерційної діяльності сучасної організації.
Доcягнення даної мети зумовило необхіднысть вирішення наступних
завдань:
- визначити поняття, ...
Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення теоретичних основ
аналізу і оцінки стратегічного управління організацією в умовах активного
впливу зовнішнього середовища та визначення основних шляхів оптимізації
системи ...
Метою дипломної роботи є визначити теоретичні аспекти маркетингових комунікацій, провести аналіз відомостей підприємства, його маркетингову стратегію та запропонувати шляхи щодо вдосконалення використання інструментів ...
Мета випускної кваліфікаційної роботи - аналіз та вдосконалення системи Інтернет-маркетингу та електронної комерції діяльності ТОВ «Манна груп» та просування бренду «Manna ceramics» за рахунок застосування засобів ...
Мета роботи – розробити та впровадити заходи просування підприємства в Інтернет-середовищі. У ході написання дипломної роботи необхідно проаналізувати підприємство, розробити рекомендації щодо просування компанії в ...
Мета дослідження – визначити основні теоретичні і практичні аспекти впровадження та використання інструментів В2В маркетингу, а також можливості їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства.
Мета дипломної роботи - поглибити й закріпити теоретичні знання та обґрунтувати можливості використання маркетингових комунікаційних інструментів компанії на ринку Інтернет послуг.
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра - визначення шляхів застосування інструментів просування продукції в інтернет середовищі та надання рекомендації щодо застосування інструментів інтернет маркетингу на підприємстві.
...
Метою роботи є сегментування поточних клієнтів, оцінка позиції на ринку серед конкурентів та розробка практичних рекомендацій щодо охоплення нового сегменту для ТОВ «БОМОНД ГРУПП».
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей маркетингової діяльності в малому бізнесі та пошук шляхів оптимізації процесу управління маркетингом у ТОВ «Юридична компанія «Лігал протекшн»
Метою дипломної роботи є дослідження процесу застосування інструментів digital marketing в підприємницький діяльності на прикладі ТОВ «Юридична компанія «Лігал протекшн» та надання рекомендацій щодо підвищення ефективності ...
Мета дипломної роботи полягає в розкритті змісту виявлення особливостей маркетингової діяльності на підприємстві харчової промисловості та пошуки шляхів, які підвищують ефективність маркетингової діяльності досліджуваного ...
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності , а також основні напрямки та рекомендації щодо вдосконалення конкурентоспроможності на підприємстві.
Предметом дослідження є шляхи ...
Метою дипломної бакалаврської роботи є пошук нових шляхів удосконалення технології планування матеріального забезпечення виробництва і організації закупівлі матеріальних ресурсів на основі вивчення теоретичних та практичних ...
Метою дослідження є обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення конкурентоспроможності підприємства на основі уточнення її сутності, складових і способів оцінювання.
Метою дослідження є розробка шляхів удосконалення управління торгово-посередницької організацією на внутрішньому ринку. Для досягнення поставленої мети були поставлені та вирішені наступні завдання: 1) розкрити теоретичні ...
Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення ефективності маркетингової діяльності організації.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і
практичних питань, пов’язаних ...