Abstract:
Метою нашого дослідження є обґрунтувати сутність процесу контролю, методів, форм організації та особливостей організації контролю знань, умінь, навичок й інших компетентностей школярів і дослідити їх ефективність в умовах сучасної гімназії. Предметом курсової роботи є шляхи розв’язання проблем, що виникають під час контролю результатів навчання сучасних школярів. Практична частина курсової роботи проводилася на базі Заліщицької державної гімназії Чортківського району Тернопільської області, Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 99, ліцею «Перша Білоцерківська гімназія», Луцького ліцею № 21 імені Михайла Кравчука, Sutton Valence School з Великої Британії та матеріалу курсів Фінського проєкту реформи української школи “Навчаємось разом” .