Abstract:
Мета: обґрунтувати сутність нетрадиційних форм організації навчання
і проаналізувати шляхи їх ефективного використання в сучасній гімназії /
сучасному ліцеї.
Досягти поставленої мети можна виконавши поставленні завдання:
1) розкрити сутність та історію розвитку поняття «нетрадиційні форми
організації навчання»;
2) вказати необхідність застосування нетрадиційних уроків в освітньому
процесі в сучасному закладі загальної середньої освіти;
3) дослідити систему реалізації нетрадиційних форм організації навчання
в школах України;
4) розкрити сутність зарубіжного досвіду в застосуванні нетрадиційних
форм навчання в закладі загальної середньої освіти та показати
можливості використання цього досвіду в українських закладах
середньої освіти.