dc.contributor.author |
Микитюк, Анна-Аліна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-16T16:58:14Z |
|
dc.date.available |
2019-11-16T16:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Микитюк А.-А. Д. Багатомовність, процес розвитку освіти в різних країнах Європи та України: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/А.-А. Д. Микитюк; наук. кер. О. В. Матвієнко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019 - 93 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/349 |
|
dc.description.abstract |
Європа перебуває у пошуку нових цінностей та прагне створити однубагатокультурну, мультилінгвістичну спільноту. Україна прагне інтегрування в цеспівтовариство. Вищі заклади освіти нашої країни активно включились в цейпроцес. Приєднання української системи освіти до Болонського процесу вимагаєвідповідного рівня мовної освіти. Одним із пріоритетів до впровадження цієї системи стала підготовкафахівців мовних спеціальностей з метою подальшого їх використання принавчанні майбутніх інженерів, медиків, правознавців, військових тощо. Суспільната педагогічна важливість проблеми зумовили вибір теми дипломної роботи:«Багатомовність у вищій освіті європейських країн: українські перспективи»Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів і висновків доних. Обсяг роботи складає 86 сторінок. У списку використаної літературинараховуєтеся 94 джерела, зокрема 31 – європейськими мовами.У першому розділі цієї роботи обґрунтовується поняття багатомовності,досліджується історія її розвитку в європейських країнах, проблемні питання,недоліки та переваги плюрилінгвізму; надані посилання на видатних учених-лінгвістів щодо їхнього розуміння цього явища та наведені європейські прикладимультилінгвізму. Також розглянуто питання іншомовної підготовки студентів длярізних сфер життєдіяльності. У другому розділі досліджується наявність багатомовності в Україні,історичні та сучасні чинники, які впливають на мовну політику в теперішньомусоціумі, кроки, які здійснила держава в правовому та політичному полі зарадизахисту своєї мовної ідентичності. Надаються приклади освітніх програм зіноземної мови в різних закладах освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
multilingualism |
en_US |
dc.subject |
language policy |
en_US |
dc.subject |
Bologna system |
en_US |
dc.subject |
linguisticdiversity |
en_US |
dc.subject |
foreign language |
en_US |
dc.subject |
educational process |
en_US |
dc.subject |
common European standards |
en_US |
dc.subject |
Erasmus+ |
en_US |
dc.subject |
багатомовність |
en_US |
dc.subject |
мовна політика |
en_US |
dc.subject |
Болонська система |
en_US |
dc.subject |
полілінгвізм |
en_US |
dc.subject |
мовне розмаїття |
en_US |
dc.subject |
іноземна мова |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
загальнієвропейські стандарти |
en_US |
dc.subject |
програма Еразмус + |
en_US |
dc.title |
БАГАТОМОВНІСТЬ, ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ОСВІТИ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |