Короткий опис(реферат):
Європа   перебуває   у   пошуку   нових   цінностей   та   прагне   створити   однубагатокультурну, мультилінгвістичну спільноту. Україна прагне інтегрування в цеспівтовариство. Вищі заклади освіти нашої країни активно включились в цейпроцес. Приєднання української системи освіти до Болонського процесу вимагаєвідповідного рівня мовної освіти. Одним   із   пріоритетів   до   впровадження   цієї   системи   стала   підготовкафахівців   мовних   спеціальностей   з   метою   подальшого   їх   використання   принавчанні майбутніх інженерів, медиків, правознавців, військових тощо. Суспільната   педагогічна   важливість   проблеми   зумовили   вибір   теми   дипломної   роботи:«Багатомовність у вищій освіті європейських країн: українські перспективи»Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів і висновків доних.   Обсяг   роботи   складає   86   сторінок.   У   списку   використаної   літературинараховуєтеся 94 джерела, зокрема 31  – європейськими мовами.У першому розділі цієї роботи обґрунтовується  поняття  багатомовності,досліджується історія її розвитку в європейських країнах, проблемні питання,недоліки   та   переваги   плюрилінгвізму;   надані   посилання   на   видатних   учених-лінгвістів щодо їхнього розуміння цього явища та наведені європейські прикладимультилінгвізму. Також розглянуто питання іншомовної підготовки студентів длярізних сфер життєдіяльності. У   другому   розділі   досліджується   наявність   багатомовності   в   Україні,історичні та сучасні чинники, які впливають на мовну політику в теперішньомусоціумі, кроки, які здійснила держава в правовому та політичному полі зарадизахисту   своєї   мовної   ідентичності.   Надаються   приклади   освітніх   програм   зіноземної мови в різних закладах освіти.