Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Микитюк, Анна-Аліна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-16T16:58:14Z | |
dc.date.available | 2019-11-16T16:58:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Микитюк А.-А. Д. Багатомовність, процес розвитку освіти в різних країнах Європи та України: кваліфікаційна робота магістра з педагогіки/А.-А. Д. Микитюк; наук. кер. О. В. Матвієнко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019 - 93 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/349 | |
dc.description.abstract | Європа перебуває у пошуку нових цінностей та прагне створити однубагатокультурну, мультилінгвістичну спільноту. Україна прагне інтегрування в цеспівтовариство. Вищі заклади освіти нашої країни активно включились в цейпроцес. Приєднання української системи освіти до Болонського процесу вимагаєвідповідного рівня мовної освіти. Одним із пріоритетів до впровадження цієї системи стала підготовкафахівців мовних спеціальностей з метою подальшого їх використання принавчанні майбутніх інженерів, медиків, правознавців, військових тощо. Суспільната педагогічна важливість проблеми зумовили вибір теми дипломної роботи:«Багатомовність у вищій освіті європейських країн: українські перспективи»Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів і висновків доних. Обсяг роботи складає 86 сторінок. У списку використаної літературинараховуєтеся 94 джерела, зокрема 31 – європейськими мовами.У першому розділі цієї роботи обґрунтовується поняття багатомовності,досліджується історія її розвитку в європейських країнах, проблемні питання,недоліки та переваги плюрилінгвізму; надані посилання на видатних учених-лінгвістів щодо їхнього розуміння цього явища та наведені європейські прикладимультилінгвізму. Також розглянуто питання іншомовної підготовки студентів длярізних сфер життєдіяльності. У другому розділі досліджується наявність багатомовності в Україні,історичні та сучасні чинники, які впливають на мовну політику в теперішньомусоціумі, кроки, які здійснила держава в правовому та політичному полі зарадизахисту своєї мовної ідентичності. Надаються приклади освітніх програм зіноземної мови в різних закладах освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | multilingualism | en_US |
dc.subject | language policy | en_US |
dc.subject | Bologna system | en_US |
dc.subject | linguisticdiversity | en_US |
dc.subject | foreign language | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | common European standards | en_US |
dc.subject | Erasmus+ | en_US |
dc.subject | багатомовність | en_US |
dc.subject | мовна політика | en_US |
dc.subject | Болонська система | en_US |
dc.subject | полілінгвізм | en_US |
dc.subject | мовне розмаїття | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | загальнієвропейські стандарти | en_US |
dc.subject | програма Еразмус + | en_US |
dc.title | БАГАТОМОВНІСТЬ, ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ОСВІТИ В РІЗНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПИ ТА УКРАЇНИ | en_US |
dc.type | Book | en_US |