Abstract:
У кваліфікаційній роботі було поставлено мету вивчення сутності управління маркетинговою діяльністю, особливостей у сфері освіти, а також сучасних методів оцінки ефективності такого управління. У першому розділі роботи досліджено сутність управління маркетинговою діяльністю та його особливості в сфері освіти, а також проаналізував сучасні методи оцінки ефективності такого управління.
У другому розділі було надано загальну характеристику діяльності університету та дослідив особливості управління маркетинговою діяльністю саме в цьому закладі. Крім того, було проведено оцінку ефективності управління маркетинговою діяльністю у Київському національному лінгвістичному університеті. У третьому розділі запропоновано рекомендації щодо адаптації до нових умов діяльності університету та підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю.