Abstract:
Основною метою дослідження є аналіз конкурентного середовища ринку автомобілів та розгляд напрямів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «АВТОЄ» . У першому розділі було розглянуто сутність, мету, завдання та особливості управління конкурентоспроможністю підприємства. А також розглянуто конкурентну стратегію та методологічні засади формування конкурентної стратегії підприємств малого бізнесу в сучасних умовах. Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ТОВ
«АВТОЄ» на ринку автомобілів, проаналізовано фінансові показники його діяльності. Визначено основних конкурентів компанії на внутрішньому ринку та проведено SWOT-аналіз цих конкурентів. У третьому розділі було розроблено заходи щодо вдосконалення конкурентоспроможності ТОВ «АВТОЄ».