Repository of
Kyiv National Linguistic University

Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ПРАТ «Центр сприяння реклами та міжнародному співробітництву»)

Show simple item record

dc.contributor.author Коломієць, Артем Олександрович
dc.date.accessioned 2023-06-13T14:37:29Z
dc.date.available 2023-06-13T14:37:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Коломієць А. О. Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ПРАТ «Центр сприяння реклами та міжнародному співробітництву») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. О. Коломієць ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 59 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4121
dc.description.abstract Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву». У першому розділ кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи використання інтернет-маркетингу в просуванні бренду компанії, розкрито поняття і сутність бренду та його роль у маркетингу, розкрито основні поняття роботи соцмереж розглянуто теоретичні аспекти напрямків дослідження рівня задоволеності споживачів, описані методи та інструменти визначення рівня задоволеності споживача. Другий розділ було присвячено з’ясуванню поточного стану ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву» на ринку рекламних послуг, проаналізовано фінансові показники його діяльності. Виконано аналіз конкурентного середовища ПРАТ ««Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву». Створення та проведення анкетування, що дослідило рівень задоволеності споживачів послуг. компанії ПРАТ «Центр реклами і сприяння міжнародному співробітництву» за методикою CSI (Customer Satisfaction Index). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject міжнародне співробітництво en_US
dc.subject просвання бренду компанії en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject рекламні послуги en_US
dc.subject соцмережі en_US
dc.title Просування бренду компанії в соціальних мережах (на прикладі ПРАТ «Центр сприяння реклами та міжнародному співробітництву») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account