Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «СТУДІО КАПІ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хашемі, Валерія Андріївна
dc.date.accessioned 2023-06-14T11:30:12Z
dc.date.available 2023-06-14T11:30:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хашемі В. А. Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «СТУДІО КАПІ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. А. Хашемі ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 69 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4133
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота на тему “Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів” виконана на базі практики ТОВ “Студіо Капі”. Метою кваліфікаційною роботи є дослідження особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих у процесі навчання та їх практичної реалізації, що полягають у розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства сфери виробництва культурних продуктів на прикладі ТОВ “Студіо Капі”. Завданнями для досягнення мети дослідження були розкриття теоретичного аспекту маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, характеризація підприємства та аналіз маркетингової стратегії “Студіо Капі” та розробка власної маркетингової стратегії для “Студіо Капі”. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject ринок інтелектуальних продуктів en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.title Маркетинг на ринку інтелектуальних продуктів (на прикладі ТОВ «СТУДІО КАПІ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу