Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування маркетингових стратегій в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Число, Аліна Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-06-14T11:52:19Z
dc.date.available 2023-06-14T11:52:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Число А. І. Формування маркетингових стратегій в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. І. Число ; наук. кер. А. В. Рябчик ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4135
dc.description.abstract Метою даної кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз процесу формування ефективних маркетингових стратегій, спрямованих на просування товарів або послуг у соціальних мережах. Зокрема, робота базується на практичній діяльності ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ» і відповідає на запитання про те, як ефективно використовувати соціальні мережі як інструмент для досягнення маркетингових цілей компанії. У першому розділі кваліфікаційної роботи було визначено сутність поняття інструментів маркетингу, основні принципи маркетингових стратегій, особливості стратегій маркетингу в різних сферах, а також наведено методики формування маркетингових стратегій підприємства. У другому розділі роботи було надано загальну характеристику ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ», проаналізовано стан ринку, на якому здійснює діяльність дана компанія, визначено та описано цільову аудиторію. Також здійснено оцінку фінансового стану компанії, проведено діагностику конкурентного середовища на ринку будівництва, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваної компанії, розглянуто Instagram сторінку та Digital-стратегію ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.title Формування маркетингових стратегій в соціальних мережах (на прикладі ТОВ «ІБК «КЕПІТАЛ ІНЖИНІРИНГ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу