Abstract:
В курсовій роботі проаналізовано формування мотивації навчальної діяльності студентів. У ході роботи було проведено теоретичний аналіз із досліджуваної проблеми, а також проведено тестування за допомогою методики діагностики особистості на мотивацію до успіху Т. Елерса. У роботі представлено теоретико-методологічний аналіз феномену мотивації, а також емпіричне дослідження рівня мотивації досягнення у студентів. Було здійснено порівняльний аналіз рівнів мотивації досягнення у трьох груп піддослідних: іноземних студентів, іногородніх студентів та студентів, які не змінювали соціокультурне середовище. Було проведено статистичний аналіз результатів дослідження, для кожної окремої групи студентів (іноземці, іногородні, місцеві) було виявлено кількість піддослідних, відповідних описаним Т. Елерсом категоріям: з низьким рівнем мотивації досягнення, середнім, високим та дуже високим рівнем.