Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Джус, Катерина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T16:20:16Z | |
dc.date.available | 2023-06-16T16:20:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Джус К. В. Особистісна тривожність як фактор неуспішності у навчанні школярів : курсова робота з психології / К. В. Джус ; наук. кер. В. В. Шевчук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4201 | |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження визначається тим, що за несприятливих зовнішніх умов у сучасному стресовому середовищі рівень тривожності стає одним із визначальних у формуванні особистості дитини. Багато його найважливіших рис і особистих якостей формуються на цьому етапі життя. Від того, як вони встановлені, залежить їх подальший розвиток. Все більша кількість тривожних дітей зараз характеризується підвищеною тривожністю, невпевненістю в собі та емоційною нестабільністю. Проблема, яку ми розглядаємо, є однією з найбільш значущих у сучасній психологічній науці, її дослідження та результати спрямовані на вирішення багатьох педагогічних проблем, пов’язаних з організацією ефективного навчання та виховання молодших школярів. У зв'язку з цим актуальність даної роботи полягає в її практичному інтересі. | en_US |
dc.title | Особистісна тривожність як фактор неуспішності у навчанні школярів | en_US |
dc.type | Other | en_US |