Abstract:
Актуальність теми дослідження визначається тим, що за несприятливих зовнішніх умов у сучасному стресовому середовищі рівень тривожності стає одним із визначальних у формуванні особистості дитини. Багато його найважливіших рис і особистих якостей формуються на цьому етапі життя. Від того, як вони встановлені, залежить їх подальший розвиток. Все більша кількість тривожних дітей зараз характеризується підвищеною тривожністю, невпевненістю в собі та емоційною нестабільністю. Проблема, яку ми розглядаємо, є однією з найбільш значущих у сучасній психологічній науці, її дослідження та результати спрямовані на вирішення
багатьох педагогічних проблем, пов’язаних з організацією ефективного навчання та виховання молодших школярів. У зв'язку з цим актуальність даної роботи полягає в її практичному інтересі.