dc.contributor.author |
Джус, Катерина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-16T16:20:16Z |
|
dc.date.available |
2023-06-16T16:20:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Джус К. В. Особистісна тривожність як фактор неуспішності у навчанні школярів : курсова робота з психології / К. В. Джус ; наук. кер. В. В. Шевчук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4201 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність теми дослідження визначається тим, що за несприятливих зовнішніх умов у сучасному стресовому середовищі рівень тривожності стає одним із визначальних у формуванні особистості дитини. Багато його найважливіших рис і особистих якостей формуються на цьому етапі життя. Від того, як вони встановлені, залежить їх подальший розвиток. Все більша кількість тривожних дітей зараз характеризується підвищеною тривожністю, невпевненістю в собі та емоційною нестабільністю. Проблема, яку ми розглядаємо, є однією з найбільш значущих у сучасній психологічній науці, її дослідження та результати спрямовані на вирішення
багатьох педагогічних проблем, пов’язаних з організацією ефективного навчання та виховання молодших школярів. У зв'язку з цим актуальність даної роботи полягає в її практичному інтересі. |
en_US |
dc.title |
Особистісна тривожність як фактор неуспішності у навчанні школярів |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |