Abstract:
Вчення є провідним видом діяльності у молодшому та середньому шкільному віці, що ставить великі вимоги до психічних процесів дитини. Події, що відбуваються з молодшим школярем у школі, позначаються його подальшому особистісному розвитку. Успішні учні мають особливості структури мотиваційної сфери, які допомагають їм досягати високих результатів у навчанні. Однією з основних характеристик таких учнів є високий рівень мотивації до навчання. Вони мають чітку мету, яку бажають досягти, та вірять у свої можливості. Більше того, мотивація належить до важливих проблем психологічного знання, тому вивчення мотивації
допомагає розуміти кращість діяльності особистості учня. Розв'язання проблеми мотивації навчання може призвести до вирішення питань мотивації діяльності в цілому. Проблема навчальної мотивації є ключовою в педагогіці.