Abstract:
Готовність до шкільного навчання визначається сукупністю фізіологічних та психологічних особливостей дитини молодшого дошкільного віку. Завдяки сукупності цих особливостей є можливість здійснення успішного переходу до структурно-організованого навчання у школі. Основними передумовами успішної навчальної діяльності є дозрівання нервової системи дитини і організму в цілому, також важливу
роль відіграє ступінь розвитку психічних процесів та рівень сформованості
особистості. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку
використаної літератури. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, мета та зміст завдань. Основна частина містить два розділи: перший розділ присвячено
теоретичній частині, де з’ясовуються головні засади психологічної готовності дитини до школи; у другому розділі описано методичні аспекти формування психологічної готовності дитини до навчання у школі.