dc.contributor.author |
Пушкаренко, Марина Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-19T15:26:06Z |
|
dc.date.available |
2023-06-19T15:26:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пушкаренко М. Р. Психологічна готовність дитини до навчання у школі : курсова робота з психології / М. Р. Пушкаренко ; наук. кер. Г. Й. Пліш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4219 |
|
dc.description.abstract |
Готовність до шкільного навчання визначається сукупністю фізіологічних та психологічних особливостей дитини молодшого дошкільного віку. Завдяки сукупності цих особливостей є можливість здійснення успішного переходу до структурно-організованого навчання у школі. Основними передумовами успішної навчальної діяльності є дозрівання нервової системи дитини і організму в цілому, також важливу
роль відіграє ступінь розвитку психічних процесів та рівень сформованості
особистості. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку
використаної літератури. У вступі обґрунтовується актуальність обраної теми, мета та зміст завдань. Основна частина містить два розділи: перший розділ присвячено
теоретичній частині, де з’ясовуються головні засади психологічної готовності дитини до школи; у другому розділі описано методичні аспекти формування психологічної готовності дитини до навчання у школі. |
en_US |
dc.subject |
дитина |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
психологічна готовність |
en_US |
dc.subject |
критерії |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
методика |
en_US |
dc.subject |
діагностика |
en_US |
dc.subject |
дослідження |
en_US |
dc.subject |
child |
en_US |
dc.subject |
personality |
en_US |
dc.subject |
psychological readiness |
en_US |
dc.subject |
criteria |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
methodology |
en_US |
dc.subject |
diagnosis |
en_US |
dc.subject |
research |
en_US |
dc.title |
Психологічна готовність дитини до навчання у школі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |