Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвокультурна специфіка англійськомовних рекламних текстів та труднощі їх перекладу українською мовою

Show simple item record

dc.contributor.author Анайманович, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-11-21T10:07:09Z
dc.date.available 2019-11-21T10:07:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Анайманович І. В. Лінгвокультурна специфіка англійськомовних рекламних текстів та труднощі їх перекладу українською мовою : кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / І. В. Анайманович ; наук. кер. О. І. Селіванова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 112 с. = Anaymanovych I. V. Linguistic and cultural specifics of English advertising texts and difficulties of their translation in Ukrainian ; research supervisor: O.I.Selivanova ; KNLU. - K., 2019. - 102 P. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/440
dc.description.abstract Актуальність цього дослідження зумовлена постійним інтересом лінгвістів до мовних засобів створення мотивації, вивчення мовного впливу в окремих текстах, необхідністю комплексного вивчення та опису засобів лінгвокультурології. Актуальність теми дослідження зумовлена зростанням ролі рекламного дискурсу в сучасній англійськомовній лінгвокультурній спільноті та необхідністю комплексного аналізу лінгвальних, паралінгвальних і функціонально-прагматичних характеристик сучасної англійськомовної реклами, засобів мовленнєвого впливу на адресата. Метою праці є дослідження лінгвостилістичної організації та прагматичного функціонування сучасного англійськомовного рекламного дискурсу. Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань: – визначити теоретико-методологічну та методичну базу дослідження лінгвальних і функціонально-прагматичних параметрів англійськомовного рекламного дискурсу; – виявити лінгвостилістичні особливості реалізації мовленнєвого впливу на адресата; – схарактеризувати лінгвальні та паралінгвальні засоби мовленнєвого впливу в англійськомовному рекламному дискурсі; – виділити комунікативні стратегії і тактики мовленнєвого впливу на адресата; – висвітлити особливості реалізації комунікативних стратегій і тактик для втілення інтенцій адресанта. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвокультурна специфіка англійськомовних рекламних текстів та труднощі їх перекладу українською мовою en_US
dc.title.alternative Linguistic and cultural specifics of English advertising texts and difficulties of their translation in Ukrainian en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account