dc.contributor.author |
Анайманович, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-21T10:07:09Z |
|
dc.date.available |
2019-11-21T10:07:09Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Анайманович І. В. Лінгвокультурна специфіка англійськомовних рекламних текстів та труднощі їх перекладу українською мовою : кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / І. В. Анайманович ; наук. кер. О. І. Селіванова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 112 с. = Anaymanovych I. V. Linguistic and cultural specifics of English advertising texts and difficulties of their translation in Ukrainian ; research supervisor: O.I.Selivanova ; KNLU. - K., 2019. - 102 P. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/440 |
|
dc.description.abstract |
Актуальність цього дослідження зумовлена постійним інтересом лінгвістів до мовних засобів створення мотивації, вивчення мовного впливу в окремих текстах, необхідністю комплексного вивчення та опису засобів лінгвокультурології. Актуальність теми дослідження зумовлена зростанням ролі рекламного дискурсу в сучасній англійськомовній лінгвокультурній спільноті та необхідністю комплексного аналізу лінгвальних, паралінгвальних і функціонально-прагматичних характеристик сучасної англійськомовної реклами, засобів мовленнєвого впливу на адресата.
Метою праці є дослідження лінгвостилістичної організації та прагматичного функціонування сучасного англійськомовного рекламного дискурсу. Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
– визначити теоретико-методологічну та методичну базу дослідження лінгвальних і функціонально-прагматичних параметрів англійськомовного рекламного дискурсу;
– виявити лінгвостилістичні особливості реалізації мовленнєвого впливу на адресата;
– схарактеризувати лінгвальні та паралінгвальні засоби мовленнєвого впливу в англійськомовному рекламному дискурсі;
– виділити комунікативні стратегії і тактики мовленнєвого впливу на адресата;
– висвітлити особливості реалізації комунікативних стратегій і тактик для втілення інтенцій адресанта. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгвокультурна специфіка англійськомовних рекламних текстів та труднощі їх перекладу українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Linguistic and cultural specifics of English advertising texts and difficulties of their translation in Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |