Abstract:
Актуальність цього дослідження зумовлена постійним інтересом лінгвістів до мовних засобів створення мотивації, вивчення мовного впливу в окремих текстах, необхідністю комплексного вивчення та опису засобів лінгвокультурології. Актуальність теми дослідження зумовлена зростанням ролі рекламного дискурсу в сучасній англійськомовній лінгвокультурній спільноті та необхідністю комплексного аналізу лінгвальних, паралінгвальних і функціонально-прагматичних характеристик сучасної англійськомовної реклами, засобів мовленнєвого впливу на адресата.
Метою праці є дослідження лінгвостилістичної організації та прагматичного функціонування сучасного англійськомовного рекламного дискурсу. Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
– визначити теоретико-методологічну та методичну базу дослідження лінгвальних і функціонально-прагматичних параметрів англійськомовного рекламного дискурсу;
– виявити лінгвостилістичні особливості реалізації мовленнєвого впливу на адресата;
– схарактеризувати лінгвальні та паралінгвальні засоби мовленнєвого впливу в англійськомовному рекламному дискурсі;
– виділити комунікативні стратегії і тактики мовленнєвого впливу на адресата;
– висвітлити особливості реалізації комунікативних стратегій і тактик для втілення інтенцій адресанта.