Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвопрагматичні особливості англійськомовної соціальної реклами та їх відтворення українською мовою

Show simple item record

dc.contributor.author Кубаш, Анастасія Олексіївна
dc.date.accessioned 2019-11-22T12:15:45Z
dc.date.available 2019-11-22T12:15:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кубаш А. О. Лінгвопрагматичні особливості англійськомовної соціальної реклами та їх відтворення українською мовою : кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / А. О. Кубаш ; наук. кер. Ю. В. Кононець ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019.- 118 с. = Kubash A. O. Linguistic and pragmatic specifics of English social advertising and their representation in Ukrainian translations ; research supervisor: J.V.Kononets ; KNLU. - К., 2019. - 118 P. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/464
dc.description.abstract Актуальність роботи зумовлена стрімким розповсюдженням рекламних текстів креолізованого характеру в сучасному світі. Поєднання лінгвосеміотичного та дискурсивного підходів до вивчення особливостей соціальної реклами дає можливість для більш ґрунтовного висвітлення інтегративної природи вербальних та невербальних компонентів креолізованих текстів. Мета роботи – визначити лінгвопрагматичні особливості текстів англомовної соціальної реклами та способи відтворення українською мовою. Відповідно до мети визначено такі завдання: - охарактеризувати особливості англомовних рекламних текстів соціальної реклами; - розкрити лінгвістичні особливості англомовного рекламного дискурсу; - дослідити перекладацькі аспекти англомовних рекламних текстів соціальної реклами; - обґрунтувати основні способи перекладу текстів англомовної соціальної реклами українською мовою. Об’єкт дослідження – текст англомовної соціальної реклами. Предмет дослідження – лінгвопрагматичні особливості перекладу текстів соціальної реклами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лінгвопрагматичні особливості англійськомовної соціальної реклами та їх відтворення українською мовою en_US
dc.title.alternative Linguistic and pragmatic specifics of English social advertising and their representation in Ukrainian translations en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account