dc.contributor.author |
Олефір, Іванна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-22T12:41:38Z |
|
dc.date.available |
2019-11-22T12:41:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Олефір І. С. Гендерні аспекти німецької реклами та особливості їх відтворення українською мовою: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства/ І. С. Олефір; наук. кер. Синєгуб С. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 115 с. = Olefir I. S. Gender aspects of German advertisements and features of their translation into Ukrainian: Master Qualifying Diploma Paper in Translation Studies/ I. S. Olefir; Research supervisor Syniehub S. V.; KNLU. - K., 2019.- 115 P. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/466 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – з’ясування особливостей репрезентації гендерного аспекту в німецькомовному рекламному тексті та їх відтворення в процесі перекладу українською мовою. Досягнення мети передбачає реалізацію таких завдань: 1) з’ясувати ступінь вивчення проблеми в наукових розвідках; 2) встановити структурно-конвенціональні складові сучасного рекламного тексту; 3) розглянути мовні засоби вираження гендерних характеристик у текстах німецької реклами; 4) окреслити гендерні стереотипи в рекламі; 5) проаналізувати відтворення гендерного аспекту німецьких рекламних текстів при перекладі українською мовою; 6) охарактеризувати специфіку еквівалентного відтворення гендерних характеристик при перекладі німецькомовних рекламних текстів. Науковою новизною одержаних результатів є вперше проаналізовані особливості гендерного аспекту німецькомовного рекламного тексту та їхнє відтворення при перекладі українською мовою. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Гендерні аспекти німецької реклами та особливості їх відтворення українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Gender aspects of German advertisements and features of their translation into Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |