Abstract:
Мета дослідження – з’ясування особливостей репрезентації гендерного аспекту в німецькомовному рекламному тексті та їх відтворення в процесі перекладу українською мовою. Досягнення мети передбачає реалізацію таких завдань: 1) з’ясувати ступінь вивчення проблеми в наукових розвідках; 2) встановити структурно-конвенціональні складові сучасного рекламного тексту; 3) розглянути мовні засоби вираження гендерних характеристик у текстах німецької реклами; 4) окреслити гендерні стереотипи в рекламі; 5) проаналізувати відтворення гендерного аспекту німецьких рекламних текстів при перекладі українською мовою; 6) охарактеризувати специфіку еквівалентного відтворення гендерних характеристик при перекладі німецькомовних рекламних текстів. Науковою новизною одержаних результатів є вперше проаналізовані особливості гендерного аспекту німецькомовного рекламного тексту та їхнє відтворення при перекладі українською мовою.