Abstract:
В роботі теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики автономного професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів фонетики англійської мови з використанням освітнього вебсайту.
Розроблену систему вправ та завдань перевірено під час пробного навчання в групі СОа 02-22 Київського національного лінгвістичного університету. В експерименті взяли участь 9 студентів групи СОа 02-22. В умовах експерименту було проведено анкетування, вхідний та вихідний зрізи, використано розроблений комплекс вправ.
За результатами вихідного зрізу було підтверджено ефективність та доцільність використання розробленої методики в навчальному процесі. На основі отриманих результатів були сформульовані методичні рекомендації щодо автономного професійно орієнтованого навчання майбутніх учителів фонетики англійської мови з використанням освітнього вебсайту.