Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробленні методики навчання майбутніх учителів англійськомовного аудіювання із комплексним використанням аудіокнижок на другому курсі закладу вищої освіти, її практичній розробці й експериментальній перевірці ефективності, під час пробного навчання. роботі проаналізовано теоретичні передумови навчання майбутніх учителів англійськомовного аудіювання з використанням ААК, зміст, структуру та цілі АКА, психолого-лінгвістичні особливості аудіювання як виду МД та теоретичні засади соціально-емоційного навчання. Також було уточнено критерії добору ААК та описана технологія навчання англійськомовного аудіювання із застосуванням ААК, що включає в себе підсистему вправ та модель організації процесу навчання англійськомовного аудіювання у студентів другого курсу.